Remax

20 ploch
2 měsíce
51% vyšší poptávka

Proč jsme zvolili kampaň na Citylightech?

Realitní trh si od začátku hospodářské krize prošel velice turbulentním obdobím, které se dotklo téměř každého z nás. Poslední rok jsme ale svědky velice pozitivního trendu oživování realitních i dalších trhů. Začínají se opět stavět developerské projekty, nové domy a lidé začínají mít zájem o nákup nemovitostí.

Tomuto pozitivnímu trendu jsem chtěl jít proaktivně vstříc. Chtěl jsem, aby se o mých službách vědělo a v případě potřeby, aby se na mě klienti sami obraceli. Nejsem fanouškem online reklamy, protože mám nedobré předchozí zkušenosti. Rozhodl jsem se pro alternativu - využít možnosti inzerce na zastávkách MHD. Jedna z výhod této reklamy je fakt, že se o ni nemusíte průběžně starat. Nechal jsem vytisknout dvacet plakátů s mojí tváří a kontaktem, které byly rozmístěny na rušných místech.

Co vám kampaň přinesla?

Po dvou měsících jsem chtěl vědět, jaký byl výsledek reklamy. Věděl jsem sice, že se na mě obracelo více lidí než bylo běžné, nevěděl jsem ale přesná čísla. Zanalyzoval jsem zájem o moje služby před a po kampani. V období před spuštěním se na mě obrátilo průměrně 18 lidí týdně. Po jejím spuštění jsem zaznamenal nárůst o 10 příchozích klientů týdně, čímž vzrostla týdenní poptávka na 28 lidí, a to je o více než polovinu oproti období před kampaní.

A nejen to, lidé jsou díky plakátům mnohem otevřenější, než kdyby mou tvář neznali, což se projevilo v počtu uzavřených obchodů. Mohu proto potvrdit, že reklama mému podnikání rozhodně prospěla a vyplatila se.