sharygator

75 ploch
2 měsíce
72% nárůst registrací

Proč jsme zvolili kampaň na Citylightech?

V září minulého roku jsme dostali nápad - udělat službu, díky které si lidé budou moci vzájemně pronajímat nepoužívané vybavení. Nic takového u nás v té době ještě nefungovalo, tak jsme se pustili do programování a začátkem května jsme byli připraveni spustit.

Bylo jasné, že náš nápad může dobře fungovat když se do něj zapojí široké spektrum lidí, kteří vlastní ještě širší paletu zajímavých předmětů, které by mohli půjčovat. Nestačili by nám proto jen mladí se smartphony. Potřebovali jsme všechny, mladé studenty, maminky na mateřské i zručné kutily.

Zvolili jsme proto trošku netradiční přístup pro startup – chtěli jsme venkovní reklamu. Nejlépe nám seděly Citylighty, protože se u nich střetávají mladí se starými, pracující s důchodci i školáky. Vylepili jsme plochy po celé Jižní Moravě a s očekáváním sledovali...

Co vám kampaň přinesla?

Rozdíl ve statistikách jsme zaznamenali téměř okamžitě. Během několika dnů nám nové registrace vzrostly z původních 523 zákazníků na 897. Došlo tedy k nárůstu registrací o více než 72 %.

Mimo to se o naši službu začali zajímat profesionálové z oboru, potenciální investoři i média. Dostali jsme se do zpravodajství ČT24, psali o nás v Rovnosti i na iDnes. Umístili jsme se také jako vítězové v startupové soutěži Social Impact Award.

Tomuto úspěchu vděčíme z velké části za kvalitní propagaci. Nebylo by možné dostat se do povědomí velkého množství lidí bez této penetrující kampaně.