Sklizeno

11 ploch
3 měsíce
38% zvýšení návštěvnosti

Proč jsme zvolili kampaň na Citylightech?

V obchodním centru Campus Square jsme před časem otevřeli obchod, jehož součástí bylo i bistro. Denně se k nám chodily desítky lidí nasytit poctivým a zdravým jídlem. Často se nám stávalo, že jsme měli tak plno, že si nebylo ani kam sednout. Na takto silnou poptávku jsme se rozhodli zareagovat otevřením samostatné restaurace v prostorách obchodního centra.

Okolí naší prodejny jsme znali velice dobře a všimli jsme si možnosti inzerce na zastávkách MHD s citylighty. Byly ideální volbou, protože oslovovaly nejen cestující MHD, ale i řidiče a chodce, kteří měli cestu kolem. Nechali jsme instalovat reklamu na zastávkách celé trolejbusové linky v Bohunicích a sledovali jaký bude mít start nové restaurace úspěch.

Co vám kampaň přinesla?

Během prvních týdnů po otevření jsme zaznamenali značný zájem o restauraci. Abychom si byli jisti, že vynaložené finanční prostředky do kampaně měly svoji návratnost a nebyly pouze vlivem jiných marketingových aktivit, požádali jsme návštěvníky při odchodu z restaurace o zpětnou vazbu formou otázky od hostesek, jak se o nás dozvěděli. Ze 142 oslovených návštěvníků si 54 jednoznačně spojilo otevření restaurace s naší kampaní na CLV médiích. Díky kampani se nám nejen zvýšila návštěvnost o 38 %, ale také se zvýšilo celkové povědomí o novém subbrandu Sklizeno Food Lovers.